Facebook
Instagram
Youtube
hello@r-a-w.cz

"Finále"

RAW Art Wrestling - den s ilustrací 21.4. 2018 Vnitroblock


  • RAW Art Wrestling se z večerní zábavy živého ilustrátorského souboje stal už minulý rok celodenní zábavou - připravte se na den plný workshopů, přednášek a panelových diskuzí.

  • Sledujte novinky zde

  • Workshop s hvězdami světové ilustrace a možnost nechat jim kouknout do vašich skicáků.

  • Blok přednášek a diskuze o MURAL ARTU a umění ve městech.

  • Panelová diskuze o augmented reality, virtualní reality a mural artu

  • Informace budeme zveřejňovat postupně stejně tak jako prodej lístků na sérii přednášek a workshopů

  • A nakonec celého dne ILUSTRÁTORSKÝ SOUBOJ TALENTŮ!

  • Finálové souboje 16 umělců ve 4 kategiriích a to buď na plátna štetci (analogově) nebo na grafické tablety Wacom (digitálně)

  • Naskytne se vám mo žnost sledovat vznik um ěleckého díla na zadané téma a ve stanoveném, neúprostném, časovém limitu

  • 1 téma - 120 minut - 16 umělců - 4 kategorie - technikou analog a digital

  • Přijďte podpořit vašeho favorita - na konci večera budete rozhodovat o vítězi právě VY!

  • VSTUP NA FINÁLOVÝ VEČERNÍ SOUBOJ JE ZDARMA!

  • Galerie finalistů

    Co je RAW?

    RAW neboli Raw Art Wrestling je živý ilustrátorský souboj. Je to soutěž určená pro vizuální umělce všeho druhu: profíky i nováčky. Je to o talentu, odvaze, navazování kontaktů a zábavě. Je to o učení se, inspiraci, komunitě a příležitostech.



    Soutěžní pavouk

    Pravidla RAWu

    Kdo se může zúčastnit?

    Soutěže se může zúčastnit kdokoliv, kdo dosáhl věku 18 let.

    V kolika kategoriích můžu soutěžit?

    Klidně ve všech najednou. A dokonce je možné soutežit v jedné kategorii s více přihlášenými díly. Ale pokaždé je nutné se přihlásit s jedinečným dílem. Není tudíž možné se přihlásit do více kategorií s jedním dílem. Také je třeba počítat s tím, že do semifinále postupuje nanejvýš jedno přihlášené dílo od stejného soutěžícího.

    Analog a Digitál?

    Soutěžit se bude jak s “analogovými” technikami (plátno, papír, hlína, …), tak s jejich digitálními ekvivalenty (počítače, tablety, Z-Brush, …). Bude tedy zcela na soutěžících, v jaké formě se rozhodnou svá soutěžní díla tvořit.

    Ale pozor!

    V okamžik, kdy jedno z vašich přihlášených děl postoupí do dalšího kola, už se účastníte pouze v té kategorii, ve které bylo postupující dílo přihlášeno. Přihlásíte-li se tedy zároveň s analogovou ilustrací, digitálním charakter designem a digitálním komiksem a vaše analogová ilustrace postoupí do semifinále, dále pokračujete už jen v kategorii digitální ilustrace.

    Kompletní pravidla soutěže najdete ZDE.

    Jaké jsou letos soutěžní kategorie?

    Oproti předešlým ročníkům letos nabídku soutěžních kategorií rozšiřujeme. Jako obvykle, i tentokrát lze v každé kategorii použít “analogové” techniky (papír, barvy, plátno, …) stejně jako ty digitální (tablet, PC, …).

    V jakém formátu mám zaslat svá soutěžní díla?

    JPG či PNG, delší strana minimálně 2000px. Analogové práce posílejte kvalitně nafocené nebo naskenované, delší strana minimálně 2000px.

    Jak bude soutěž probíhat?

    V okamžik, kdy bude soutěž vyhlášena, bude spuštěno první online kolo. To je ten správný čas přihlásit svoje soutěžní dílo (nebo díla). Až proběhnou všechna online kola, porota z jejich výherců vybere semifinalisty. Výherci semifinále se pak zúčastní živého finále.

    Porota

    IVAN MICHAL

    První Slovák, který pracuje v úspěšném berlínském vizuálním studiu SIXMOREVODKA na velkých herních titulech. Mistr figurálních konceptů, speedpaintu a dynamiky v obrazech.

    DANIEL ŠPAČEK

    Ilustrátor s úžasným přesahem do mnoha technik a způsobů práce. Stojí za úspěšným designem dětské televize ČTDéčko, realizoval mnoho korporátních identit, tuny vizualizací, megatuny kreseb. V současné době je na kreativní švédské stáži.

    ILONA POLANSKI

    Něžná polovička známého ilustrátorského dua Tomski&Polanski. Pracuje s figurálními motivy, vyžívá se v rastrech a dekorativnímu pojetí postav. Autorka knižních obálek, editoriálových ilustrací a knižních ilustrací.

    DZIA

    Belgický streetartový umělec, který před lety opustil pohodlné místo grafického designéra a vsadil vše na volnou pouliční tvorbu a voilá, ta sázka mu vyšla. Dnes je DZIA volný člověk a pracuje na zakázkách, které si sám vybírá. Tvoří ve velkém měřítku a jeho práce jsou k vidění po celé Evropě. V České republice zpracoval s pomocí studia DRAWetc. největší český mural v Humpolci.

    VLADIMÍR STREJČEK

    Zakladatel pražského vizuálního studia DRAWetc., které kromě jiného pracuje na velkých hravých komerčních titulech. Mistr nabobtnalých a nabubřelých figurálních kolegů, speedsleepingu a dynamiky v dynamitu.

    Kontakt


    RAW production
    +420 739 592 932

    hello@r-a-w.cz

    Naši partneři


    Generální partner



    Hlavní partneři


    Partneři


    Produktový partner